måndag 29 juni 2009

Underbar sommar.....

har vi verkligen fått......
Har inte gjort annat än solat och badat, har bott på stranden hela helgen. Alfred åkte ju till pappa i fredags och på lördag och söndag bodde jag och Maria på stranden.
Så nu är man en vidbränd pepparkaka, men men, man ska ta vara på sommaren när den har kommit.
Jobbar mellan 7-11 denna vecka, så man hinner ju på stranden efter, det var exakt vad jag gjorde idag, sonen med far var ute i Ora vid Dellen, så jag åkte dit och badade med dom och ack så skönt det var att få blöta sig i det svala vattnet.
Sol och bad är det underbaraste som finns.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska fixa med mors dörrskylt som jag lovat fixa......fast jag vet inte om jag klarar det i denna värme, vi får se, den kommer på bild den dag den är klar.

Sola och bada mycket mina vänner, det är en lisa för själen!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar