tisdag 16 juni 2009

Ofärne........

har jag tillbringat största delen av dagen, har hjälpt Anna-Carin att måla i stugan.
Knäppte ju så klart lite kort på dessa fina vallstugor..............
Kolla bara på bilden vad en gavel på en vallstuga kan vara vacker!! Man kan ju stå och titta hur länge som helst...........

Har varit hem till storasyster och grattat henne på hennes stora dag idag.......knäppte lite kort på hästarna och katten så man fick lite att dona med i morgon nu.

I morgon ska jag hjälpa mor med att gräva på kolonin, förhoppningsvis fika med Karin och sen få sillmacka och öl av mor ute på kolonin......så jag hoppas på toppen väder............

Hittade min€a leror idag, så nu ska jag komplettera med lite färger sen ska det tillverkas örhängen på löpande band........kommer kort så fort jag har dom klara och det är förhoppningsvis redan i morgon kväll.

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar