fredag 5 juni 2009

Blommor.............

har det varit för hela slanten här idag........
Men visst blev det fint på min altan när jag var klar??
Jag har lite rabarber, björnbär och ett uppstammat skott av svarta vinbär där i blandat med iris, aklejor, och blågull......
Blev så himla nöjd, synd bara att det inte är "sitta ute" väder, annars har jag suttit å njutit där nu........
I baljan framför är det bara kryddor, vill hålla dom för sig själva så då hittade jag den fina baljan att ha det i.
Har hämta Alfred i dag, tvättat och plockat lite här hemma, diskat och lagat mat.
Vi satt och myste med tacos i soffan jag och Alfred och kollade på en dvd film med katten Gustaf.

Ne mina vänner nu kallar tvätten på mig igen!!

Ha en trevlig fredag!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar