tisdag 23 juni 2009

Dörrskylt.......

satt jag och pysslade med här om kvällen........
Nu ska jag göra en åt mor med garn, blommor och stickor.......får se hur det går!!Livbojen och sjöstjärnan är gjorda av Skulpy lera och fyrtornet, båten och texten har jag målat med hobbyfär och på fri hand.

Ja, idag har det varit jobb 4 timmar och sen raka spåret ut till stugan och havet. En båttur och varmkorv på bryggan.............livet är underbart!!

I morgon drar vi till stugan jag och Alfred direkt när jag hämtar han på dagis, fast då ska han och morfar leka och åka båt och mamman ska snickra ihop ett kök nere i lillstugan!

Så i morgon kommer det kort utifrån havet och en härlig båttur, vi ska få en god sill lunch av morfar med, kommer bli så himla smaskens!!

Ha en bra kväll alla bloggare!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar