måndag 31 maj 2010

Radband.............

har jag gjort ett till idag!! Har ju beställt en vacker Madonna och jag vill att hon ska ha ett radband att hålla i, så då gick jag på Ombonat och köpte ljussmycken och fixade ett!!
Det tar ju några timmar att göra men det är roligt göra!
Var ner på arbetsförmedlingen idag, sen ringde Anna-Carin och frågade om jag skulle med på lunch, så vi gick på Radjos och käkade!! Trevligt trevligt!
Sen gick jag på Ombonat och Fasett och kollade runt lite, hemma har vi blivit tvugna att sitta inne, alla grannar ska ju så klart klippa gräs just i kväll, så jag och sonen får snällt sitta inne eftersom vi är känsliga för gräs båda två, vi nyser och snuvar ikapp här hemma just nu!!

I morgon blir det en dag i barnens tecken, Jessica och hennes dotter kommer och det kommer bli antigen Mulle Meck eller Buspalatset!!

Har även letat fram en stall hink så sonen ska få sätta egen potatis!! Kommer bli skoj för han, det växer ju fort och det kommer ätbart av det hela!!

Nu har vi startat tvätt och ska bara hålla oss ine resten av kvällen, för gräsklipparna väsnas runt om i alla hus här hemma just nu!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar