tisdag 4 maj 2010

Solen...............

har äntligen kommit!!!!!!!! Känns skönt att snön är borta och att våren är här.......nu snurrar det bara plantering i huvudet på mig, vill bara att allt ska växa och gro!! Slutade med sorg på min praktik i fredags, längtar redan tillbaka!!!! I morgon ska jag åka och hälsa på barnen...........
Annars ska jag fixa lite hemma, min födelsedag närmar sig så nu ska det fejas rent, få se om jag hinner med fönstren med!!
Ute har det börjas med att donas med jord och odlingslådor,, så nu känns det skönt att få komma igång äntligen!!

I dag är det tvätt, plock och städning som står på schemat, i kväll besök hos bekanta!

I morgon är det full fart igen.....undra hur man ska hinna med sånt man vill?? Men men, det kommer väl en tid då jag kan fixa allt jag vill och träffa de människor jag vill, men just nu känns det som att det bara blir hemma tid och fix med sånt som ska bli klart till sommaren, i juli kanske man har tid för vänner??? vem vet?? Men men, min tid kommer........har ju lite virk beställningar som ska göras med, så vänner får vänta tyvärr......vill ha lite mera tid för nöjen!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar