lördag 9 januari 2010

STÄDNING & RENSNING.......................

är det som hänt här i veckan.....ut med det gammla in med det nya.......känns skönt att fått pyta om och kastat en massa skit!! En av farmors gammla fina spetskragar.

Halsringning av en annan av farmors gammla spetskragarEn vacker gammal bok, på ett bord brevid soffan.

Mitt vardagsrums fönster fick sig en uppiffning!



Sovrums fönstret fick sig en uppryckning det med!!
Det känns skönt nu när alla rum är klara.....har A´s kvar, men han ska få en stor säng och den vill han ha som en våningssäng som ska se ut som en brandstation, så jag har börjat skissa på den och ska göra den klar och möblera om så fort jag har alla reglar, skivor och färger hemma!
Så på måndag när jag ska ner och luncha med Carina och Maria, ska jag knäppa lite kort på portarna på brandstation både öppna och stängda, sen ska jag måla det på "sängväggen"
Det kommer komma bilder eftersom arbetet fortgår och en slutbild när allt är klart!!
I kväll blir det ett glas vin och Robinson
Kram KRam
Veronica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar