lördag 2 januari 2010

Myslördag.............

har jag haft för mig själv idag.....rensat lite skåp och slängt massa! Sen blev det lite gräddstuvad pytt "spetsat" med trattkantareller, får ju passa på att äta sånt när Aär hos sin far, han gillar det inte så hemska mycket han inte !! Har läst min nya bok som jag köpte åt mig själv i julklapp och bara myst i dag!! Ska försöka att inte göra något mera än slöa i kväll, men men....nu har jag suttit och fixat med bloggen i ca 2 timmar och nu har jag bestämmt mig för att ta en kort prommis!!
Ska kolla på Robinson i kväll tänkte jag.........så jag ska verkligen försöka slöa...fast jag vet själv att det kommer att bli svårt!! Jag får leta fram en tjock bok av favoriten Nora Roberts så kanske det funkar!!

God Fortsättning på er alla!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar