tisdag 12 januari 2010

Frisk................

är jag....förutom lite snuva som sitter i....men febern är borta tack och lov!

I dag har det blivit en promenad i det vackra vädret, lunch med Carina och Maria nere på bransta!
Sen gick jag hem och målade klart dom sista glasen....14 nymålade glas som ska härdas i ugnen:-)

Har tagit det relativt lungt idag eftersom jag hade feber i går, men känner mig pigg idag och har som vanligt huvudet fullt av ideer!

Planerade lite för A´s sängbygge med far i dag..........kommer att bli en fin övervåningssäng:-)
A har beställt en våningssäng som ska vara som en koja och se ut som en brandstation! Så nu ska mamma få måla utan dess like:-)
Ska knäppa kort på portarna, för målar jag inte som det ser ut kommer jag få skäll!!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar