söndag 1 november 2009

Björkhjärta.....................

har jag länge velat haft ett på dörren men aldrig riktigt kommit til skott med att göra ett......men nu sitter det där och jag är så nöjd över att ha det på dörren!!
I helgen har det varit lugnt.........i dag söndag var jag och mor ut på loppis i Hög och sen bjöd mamma på middag......kok pärer med kött och gräddsås och det finns nog ingen godare söndagsmiddag än just det!!
I kväll har jag lovat mig själv att bara sitta still i soffan....men det börjar klia i fingrarna nu..........:-)
Ska nog försöka sitta stilla iallafall, har frutansvärt ont i båda benhinnorna, så det är väl bara att ta det lugnt för i morgon är det jobb igen!!

Kram Kram

Veronica

1 kommentar:

  1. Och jag som trodde att ni skulle komma till marknaden i Bjuråker

    SvaraRadera