tisdag 27 oktober 2009

Internet tebax......

för i lördags var det helt plötsligt stört omöjligt att komma ut på internet........och i går kväll fick jag hjälp av supporten hihihi.....min dongel hade inte fått uppdateringarna som skulle ske eftersom jag uppgraderat hastigheten på nätet...och en ny dator....som jag sitter och bloggar på för allra första gången nu......kom igår:-D Ja, i fredags kom mammas go hjärtat hem....efter att ha varit hos sin far 1 vecka!! Vi myste och åt tacos och lite gotta........
Så på lördag åkte Alfred och busade med morfar medans jag var hemma och donade och rensade skafferiet..........möblerade om i köket så jag måsta lyfta bort dörren till skafferiet så då fick det bli en AKUT :-/ städning av skafferiet hihihihihi........ovan ser ni hur det blev!!
Under är köket sett från dörren..............




Ja....detta är knäppt från spisen ...................
Annars i helgen har vi bakat.....första bilden visar den goa degen med linfrö, grahamsgryn och smått och gott......
När jag ändå höll på att möblera och dona så tog jag och möblerade om i badrummet....men nu ska jag åka på loppisar och leta en fin stol........
Har även fixat ett hjärta på dörren av björkris.....blev jättefint.....
Kommit på lite att fixa till jul har jag med....men det kommer det kort på när det är klart.....är lite som ska upp till första advent.........
Idag har jag tagit en prommis, handlat, slagit in present och varit och grattat min store bror som fyllde 40 idag........har kollat på Äntligen Hemma och satt skott i jorden som jag hade med mig hem från bror.....nu ska jag fixa lite fika och kolla runt på Facebook och slö titta på nåt tv program................
Kram Kram
Veronica




2 kommentarer:

  1. Slipper få blomman i huvve då alltså
    modern

    SvaraRadera
  2. Hamnade här av en slump. Trevlig sida du har. Det ser ut som om vi har samma kök. Blev sugen på att plocka av skafferidörren själv! Tack för tipset.

    SvaraRadera