torsdag 5 november 2009

Kung Bore.......

har kommit till oss i Glada Hudik idag..............mysigt!!!!! Kan detta månne vara Tomtens skor???? Vem vet?????

Denna vecka har jag jobbat hela veckan.......kul men jobbigt hihihi

Har inte varit mycket pyssel denna vecka för jag har sovit så hila dåligt.......men idag har jag orkat donat lite....

Efter jobbet åkte jag hem till mor och klippte henne och hon bjöd på Janssons Frestelse och jag fick det i matlåda med :-))

När jag kom hem var det tvättstugan som kallade, sen har jag dammsugit, torkat, plockat, diskat, och vaxat köksgolvet......bara nån maskin tvätt kvar sen är det kväll!!

Har kommit på lite örhängen som jag kommer att sälja på första advent marknaden här i Hudik......bilder kommer!!

Nu ska jag faktiskt sitta i soffan och kolla runt på lite bloggar och Facebook en stund innan det är dags att gå ner till tvättstugan igen!!

Kram Kram

Veronica

1 kommentar: