lördag 29 augusti 2009

Underbara helg............

Knäppte ett kort på mitt fina loppis fynd i dag.......det väldigt skeva kakfatet ha ha, men jag gillar det så väldigt mycket iallafall.......och bara 20:- va?? Jag är nöjd men alla andra vill göra det rakt utom jag!!

Ja, mycket har donats med sen jag skrev sist, har inte haft tid att blogga på ett tag.........

Har varit och kollat upp om högskola så nu ska jag söka förskoleutbildning som börjar till våren, så håll nu tummarna att jag kommer in på den!!

Har varit ute och plockat svamp med mamma och Lennart.....min brors far och hans hund Ricko! Hittade inget i skogen men efter vägen hem ha ha, ca 10 cm från grus kanten!!

Tjejfest har det varit med här hemma, var ju HT´s 100 års jubeleum så jag hjälpte Sallyy att sälja lite korv för ABK och sen skulle vi sitta och lyssna på alla artister och ha picknick i gräset.......men men som sagt det svenska sommar vädret passade på att ösa ner regn precis hela dagen........p.s dagen efter var det strålande sol d.s

Så vi åt picknick inne vid köksbordet. På kvällen kom Larsson, A-K och Sally hem till mig och vi grillade och skrattade jättemycket åt alla våra gamla minnen! Sen blev det en rolig vistelse på Folkets Hus efter!! Tack tjejer för vår trevliga kväll!!

I onsdags var jag och mor till Sandviken och hälsade på Neta......å gud så mycke skratt det blev!!!! Synd att det regnade hela dagen bara..........men men,,, det var ju därför busken Agnetas var blöt hi hi.

Idag blir det lite blom omplantering och en påhälsning hos Sally, sen i kväll ska vi tvätta!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar