måndag 3 augusti 2009

Semester veckan.......

har varit toppen.............. Idag har det varit riktig sommar i mitt kök, vit gardin som fladrat i vinden och doft av nygräddad rabarberhallonpaj på avsvalning på bordet.....jag bara måsta knäppa ett kort!!

Semesterveckan började jag med att ta en tur till Norrtälje och Furusund med mor.......hittade en supermysig butik inne i Norrtälje som jag handlade klädnypor och nya magasinet av Jeanne dÀre Living.......strosade runt och åt god fisk till lunch..........Tack mor för att jag fick följa med!!

På Tisdag dror vi i väg till grannkommunen Ljusdal, bara för att göra något, fikade kikade runt lite inne på en butik med inredning sen hem igen.......hi hi men kul hade vi........eller hur mor?? Trottoarerna du vet!!!!


På onsdag kväll åkte jag och Sally till grann orten Delsbo på "Kul på Vallen" och gissa om vi hade kul.........många artister var det, bla. Pontus Enhörning, Rayburn Anthony och på bilden från vänster har vi Erik Broden....kul på vallens grundare, Erik Bazilian från The Hooters och sist men inte minst Pär Engman från Engmans Kapell.
Tack Tack för en toppen avslutning på Vallen!!!! Längtar till nästa sommar redan!!
Kram Kram
Veronica




1 kommentar:

  1. Vi hade två fina dagar och nu ordar vi inget mer om trottoarkanter.........eller hihihi

    SvaraRadera