söndag 16 augusti 2009

Gardiner....................

fick min son i torsdags, han fick se dom först på fredag när han kom från sin far.........han fick även en ny tågbana med vagnar och lok............kolla nedan vilken lång bana, kunde byggas runt sängbenet till och med ha ha. Han fick även en doktors väska så jag har fått varit väldigt sjuk i helgen jag ha ha.
Här är gardinerna jag sydde......det blev hissgardiner!! På fredag fick jag inte släcka lampan när han skulle sova och det var för att han skulle ligga och titta på gardinerna........man kan nog inte få så mycket bättre betyg över nåt man har sytt tror jag!!

Älskar dig Alfred mammas gogris!!!!!I dag har det inte hänt mycket.......rygg ont nåt så inni bomben.......
Har bara lagat mat, diskat och håller nu på att tvätta..........ska inte göra å mera i kväll än att sitta i soffan och virka en pannlapp till Alfreds leksaksspis!!!!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar