onsdag 22 juli 2009

Uppdatering.....

var ju ett tag sen jag skrev nu.......har bara jobbat och inte ens knäppt nå kort!!
Ja, men allt är bra ändå, sitter just nu med en kopp kaffe efter middagsmaten och solning på altanen.
Sonen kom hem i dag efter att ha tillbringat några nätter med morfar i stugan!
Längtat efter han jag, skönt att få ha han i sängen i natt och krama om honom lite.

Var och tränade idag och fick fruktansvärt ont i vänster benhinna......ARG........vill jag ju inte ju!!!
Ska börja på Friskis & Svettis, en dagis mamma har skvallrat för mig att dom har Body Pump dom med........och plus i kanten för dom har billigare medlemskort än vad ett vanligt gym har......och dom har massa olika aktiviteter, gym, Body Pump, Arobics och Combat.......blir nog ett årskort på "Friskis" innan det är klart ha ha.

Ska gå på CUL och höra om att få börja plugga, funderar på att bli förskolelärare.......så håll tummarna att jag kan börja på det direkt och slipper plugga upp något ämne innan.

Nu ska jag snart natta Alfred sen är det lite tid för mig själv och lite pyssel.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar