fredag 17 juli 2009

Loppisfyndet!!!!!




350:-........va?? Vilket klipp jag gjorde!! Har velat haft en i flera år, men tycker att det blir lite för dyrt när dom börjag stiga över 500:-, det är ju inte toppskick på dom flesta precis!!
Ja, lunchen gick bra, alla åt och var nöjda och glada, solen sken och vi kunde sitta ute och äta!
Alfred, som vill bli brandman satt med och åt lunch! Hade gått och skrytit till mormors kolonigranne sen att han hade minsann ätit lunch med brandmännen han!! Ha ha han är då för go min lille kille!!
Men dom är ju hans idoler, han har ju redan varit och frågat om han får jobba där när han blir stor, så han har målet satt, han ska bli brandman!!
Själv har jag träningsvärk i magen efter träningen i går............suck.......bara att träna mage mera så man slipper träningsvärken ;-)
I kväll har jag och Alfred grillat med mormor här hemma, suttit ute på altanen och ätit och bara varit......skönt att känna att det riktigt är helg!!
Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och på Facebook!!
Kram Kram
Veronica



1 kommentar:

  1. Hej, hej!
    Vad kul att hitta hit:-) Jag lägger till dig på min länklista så att jag integlömmer bort att komma tillbaka.

    Hoppas du får en härlig dag /Veronica

    SvaraRadera