torsdag 16 juli 2009

Skattkarta och ledtrådar

har jag suttit och ritat i kväll.......sonen och morfar ska ut på skattjakt, med piratbåt med tillhörande piratflagga, på det stora havet ute i stugan till veckan. Sen kommer han till mormor med en ledtråd och ska sen få ledtrådar och en skattkarta där med. Kommer att bli ett händelserikt sommarlov för min lilla 4 åring det ha ha. Själv har jag jobbat idag och planerat lite för morgondagens lunch! Ska bjuda killarna på bransta på lunch och rabarberpaj, bara för att dom är så " goa gubbar"
Så i morgon ska jag jobba och laga lunch åt dom där i deras kök på bransta!

Sen ska jag åka och hämta mitt fynd som jag gjorde på loppis idag.........en Amerika Koffort, som har ettiketterna kvar och är jättefin, är såååå himla lycklig över mitt fynd!!

Kommer bild här i morgon, den är så stor så att jag måste ha hjälp att få hem den ha ha.

Ja, i morgon kommer en rapport hur lunchen gick och en bild på kofforten!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar