torsdag 23 juli 2009

"Min hand".............

hittade jag häromdagen........ja, alltså inte min hand, men en hand jag gjort i lera när jag gick gymnasiet.....fast iofs så kommer väl min se ut så här när jag är gammal pga min artros :-( Har lagt den på min amerika koffort och på ett gammalt foto album, tycker det passar bra ihop dom där två och det mycket för i fotoalbumet är det kort på ett lik utanför kyrkan, fint bäddat och växtgirlanger runt om......huva, den är lite läskig den bilden, men men den finns i albumet med handen på!!
Sitter och funderar om jag ska göra rabarberpaj eller rabarberkräm jag........kan inte bestämma mig riktigt!! Båda är ju lika goda, så vi får se vad det blir.
Har jobbat idag, varit upp till mor och hälsat på Alfred och följt dom och handlat. När jag kom hem dammsög jag och torkade golven och diskade, så nu funderar jag vad som ska ske med rabarberna jag plockade in.......

P.S Glöm inte "Sommar med Ernst" i kväll nu då!! D.S

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar