tisdag 1 maj 2012

Ute.........

har vi varit idag, vaknade lite sent hihihi 10 så det blev egentligen en sen start på dagen, men ack vad skönt med sovmorgon.

Jag har idag fixat nere i köksträdgården, marktäckning på hela, sedan blir det upphöjda bäddar med grusgångar  mellan. 

Runt hela köksträdgården ska det bli detta staket, har kommit en liten bit ännu bara, men men, skam den som ger sig. 

 Sambo L har fixat borta vid växthuset idag, gjort ett stenparti av en del av de stenar vi har grävt upp ur "gropen" så det kommer bli en liten fin slänt ner mot grannarnas väg där jag och barnen ska plantera solros häck i sommar :-)
  


Ja, det var lite vad som hade hänt här hemma idag det......
Nu ska jag läsa nya Lantliv som kom i lådan igår, har inte riktigt hunnit med den jag....å disken tänker jag rent ut sagt skita i......


Kram Kram
Veronica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar