onsdag 30 maj 2012

Fredagen............

tog Sambo L ledigt och vi åkte till Stockholm och kollade på kungen Ozzy....vilken underbart karismatisk man....fullt röj på scenen i 2 timmar. 

TACK Farbror Ozzy för en underbar konsert!!
Vill att du kommer tillbaka till Sverige snart igen..


Vi lyxade oss jag och Sambo L och tog in på hotell, hade lite svårt att sova eftersom vi bodde alldeles vid Östermalmstorg och det var ju lite mer livat där utanför fönstret. Men men, stor stan gjorde vi på lördagen, å gissa om det var skoj att komma hem på lördags kvällen.............

På söndagen var det gräsmattan som fick vår uppmärksamhet 2000 kvm vildvuxen gräsmatta är inte att leka med kan jag lova......jag fick vattenblåsor i händerna av att gå fram och tillbaka med gräsklipparen i det 15 cm höga gräset, varje rad fick klippas 2 gånger för att överhuvudtaget se klippt ut.....

Måndag morgon började med tåg resa till Gävle Högskola....sista veckan för denna termin nu..... Måndagen hade vi utematematik och redovisningar av matematik grupparbetet.
Tisdagen hela dagen med matematikredovisningar och min grupp hade sin redovisning. 
Idag onsdag är jag hemma, i morgon torsdag blir det redovisning av slutliga skrivuppgiften och opponering på den och 2 examinerade seminarium, men sedan är det

SOMMARLOV!!!!!!!!



Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar