tisdag 26 april 2011

Påskhelgen..................

har varit helt underbart varm och mysig......massa jobb gjort ute och inte en endaste skol bok har jag öppnat hahahaha, tog mig lite välförtjänt ledighet.....

Nu i veckan är det påsklov, alla hemma och lediga utom L, jag är ju egentligen inte ledig utan ska plugga till en dugga vi har tis den 3 maj, så jag vet vad jag har att göra jag :-)
Tänkte ta med mig Lilla A´s kusin på buspalatset på onsdag, men det gick icke....hon har fått magsjuka hon :-( Så nu får det hittas på något annat.

Här har det rört på sig i rabatterna och i buskarna, massor som blivit färdigmålat med i helgen. Stora J´s rum är klart, ska bara städas ur, putsas fönster och sätta tillbaka de nymålade listerna och fönster listerna, sen så är det dags för det skojsigaste......INREDNINGEN :-)

Köksbord och 6 stolar har också hunnits med att målas i helgen, så jo, det har jobbats på.....nu i veckan när jag vill ta en paus från pluggandet kommer jag att fixa i rabatter och sy överdrag till 6 stolsdynor........även en sängkappa till Stora J´s säng ska fixas :-)

Idag blir det en tripp för att handla mat, jordsäckar och grönsaksfröer, skulle ha klippt min mor men i natt fick jag ett sms att hon var inne på akuten med trolig blindtarms inflammation och ja mycket riktigt så idag på fm sklle dom operera, så jag väntar bara på ett samtal att hon vaknat och att allt har gått bra!!

Nu ska vi snart dra jag, Stora S, Stora J och Lilla A......

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar