tisdag 5 april 2011

Ny vecka...............

och nya utmaningar väntar :-) I går hade jag en lugn dag....bidde ett lunchpass med pump annars hände inte så mycket. I dag på eftermiddagen ska jag upp på Lilla A´s skola och göra en opservationsuppgift genom skolan. Sista uppgiften innan inneveckan blir det, känns skönt :-) I går åkte Stora S och Stora J till sina mammor och jag, Lilla A och L packade och drog hem till min lägenhet......jobbit detta packande och kuskande :-/ suck....... Lilla A har varit sååå duktig, har sovit 4 nätter i egen säng utan att vakna och komma till mig mitt i natten, då har vi även sovit 2 nätter ute hos L och han legat uppe helt själv....mammas go killen håller på att bli stor han minsann. Denna vecka blir det lugnt och skönt, inga större utsvävningar då L har jour. Det blir träning för mig i morgon på lunchen, mera blir det nog inte förrän söndag em tror jag.......om jag inte tar mig till gymmet och tar en tur på löpbandet :-) Kram Kram Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar