lördag 23 oktober 2010

Utmanad av min mor.............

som har bloggen monicaslivsstil.blogspot.com.......här kommer mina svar!!!



1. Vilket är ditt favorit ord?

Kärlek


2. Vilket är det mest avskyvärda ord du vet?

Idiotjävel


3. Vad går du igågng på, kriativitet, spirituellt och känslomässigt?

Oj....musik, bilder, intryck, vardagslivet......hjärnan är på högvar för mottagande jämt


4. Vad avtänder dig?

Falska människor


5. Vilken är din favorit svordom?

Attans järnspikar


6. Vilket ljud eller oväsen älskar du?

Havets vågor som slår mot strandens stenar


7. Vilket ljud eller oväsen hatar du?

Ljudet av grälande och arga röster


8. Vilket yrke skulle du kunna tänka dig?

En egen inrednings och livsstils butik


9. Vilket yrke skulle du INTE kunna tänka dig?

Akutpersonal


10. Om herren vår Guds himmel existerar, vad skulle du då önska att han säger när du anländer?

VÄLKOMMEN HEM




Ja, där var mina svar........nu tänker jag testa en ny sak.........jag utmanar ALLA som läser detta och har en blogg att svara på dessa frågor, vissa fick en faktiskt att tänka till på vad jag tycker och tänker!!

I dag blir det motorik plugg......den ska vara så gått som klar tills tisdag. I morgon är det fullt planerat med annat och på måndag är det föreläsning och seminarium hela dagen, så det får bli till att göra den idag!!


I kväll blir det mys......nån öl och bara ha det bra!!!


Hoppas att alla mina läsare får en trevlig helg, för det tänker jag ha!!


Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar