fredag 8 oktober 2010

Kultur Magasinet.............

i Sundsvall har jag i dag tillbringat 4 timmar på. Vi åkte dit för att göra en intervju för ett arbete genom skolan och jag kan varmt rekomendera detta otroliga ställe!! Vi fick även gå på en barn teater, "Ett lamm till middag" hette den och jag skrattade gott, den var rolig för både stora och små. Vi fick oss även en tur inne på museet, man får ju vanligtvis inte knäppa kort inne på museet, men eftersom vi gick en guidad tur fick vi privilegiet att fota. Här nedan kommer lite kort från musee delen.


Kram Kram
Veronica

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så mysiga bilder.
    Ville bara kika in och tala om att jag gjort en ny länklista över "Bloggar nära Hudiksvall" där jag lagt upp dej. Ska försöka hitta några till som jag varit in på tidigare men inte minns vad dom heter.

    Kram Åsa

    SvaraRadera