onsdag 20 oktober 2010

Snöade...............

gjorde det i morse när vi vaknade och Lilla A studsade som en gummiboll ur sängen och ville gå ut direkt hihi.....dom är bra gulliga dom små liven!!

Nu har det varit mycket pluggande ett tag. Sitter med en motorik uppgift som känns hur stor som helst att färdigställa....men men i morgon SKA den bara bli klar för vi ska ha examinerande seminarium på den på tisdag!!

Annars har det bara gått min väg.....fått mina pengar från csn ÄNTLIGEN!!!!!!!
I morgon ska det handlas mat och jag måste försöka hitta vinterskor åt mig själv.....hade inga märkte jag i morse.....:-(


Så imorgon blir det lite shopping.....men men det måste ju göras är lite eko i kylen känns det som hahahaha, men men.....det ska det bli ändring på i morgon.

I kväll ska jag gosa med sonen och ta det mysigt....blir nog bara disken och lite pluggande som görs i kväll!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar