tisdag 14 september 2010

Uppdatering.............

har det blivit dåligt med ett tag nu...ska bättra mig det lovar jag.....haft mycket att sätta mig in i nu med allt det nya på skolan....inte lätt det hära inte !!!!

Har mellan pluggandet varit och plockat lingon 2 gånger och svamp 1 gång....är skönt att komma ut i skogen och rensa tankarna ibland.
Det har även börjats stickas lite sockor, skönt att ta till emellan åt för att låta det man läst sjunka in ordentligt!!
Har även varit och fått äpplen, så varje kväll görs det lite äppelmos och äppeldricka.
Nu har jag kommit på att jag skulle vilja ha lite päron, men jag känner ingen som har päronträd tyvärr!!!! Finns det kanske någon här ute som läser som har och inte bor så långt härifrån?????

I morgon är det hemma läsning som gäller för att ha diskussion på torsdag med min studiegrupp....funderar på att ta en liten paus och åka ut till paradiset och plocka av nyponen och ta hem och torka för att senare göra den godaste nyponsoppan som finns!!!

Nu ska jag diska, sen blir det en kokhet dusch och sen lite mera plugg innan sängen!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar