fredag 20 augusti 2010

Nu har..........

glädje yran lagt sig lite hahahaha, fast inte helt.....kommer ha lite svårt att komma till ro i kväll och somna känner jag....är liksom lite för upprymd och glad!!

I dag har jag och Lilla A firat.......först blev det glass och ett besök på biblioteket på stan sen hem och gjorde goda varmamackor till lunch, till middag lagade vi hamburgare och jag lyxade mig med en folköl :-)
Lilla A fick choklad och vi tittade på barnfilmen "Valiant"!!
Har haft en mysig kväll och fått en jätte kram av min goa Lilla A och ett Grattis mamma!! Värmer i hjärtat :-)

Det roligaste var när jag lagt på luren efter att ha pratat med hon från högskolan var, vi var ju på stan vi då, jag bara skrattar och säger , ganska högt på grund av glädjen, till Lilla A :- Mamma kom in på högskolan! Då går det en man förbi som tydligen både såg och hörde min glädje och han säger:- Man får gratulera! och ler åt mig, kom på mig själv efter att jag nigit åt honom och med ett stort leende och sagt tack!!

En helt klart underbar fredag blev det!!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar