tisdag 10 augusti 2010

Lekis..................

började Lilla A i går......vi var där 2 timmar och kollade läget i går och nu är han där själv för första gången idag!!!
Det som var viktigast i morse var att ta med sig Nalle och Tiger..........i fall jag blir ledsen mamma!!! Go grisen min!!

Men det var inga problem att jag gick, han gav mig puss och kram och vinkade i hallen, sen var det bra!!

Han ska få lite bullar och mjölk när han kommer hem min go fis!!

I går gick ugnen varm här hemma!!
Hela dagen började med att vi var på lekis, sen kl:11 startade vi tvätt, sen handling och efter det så gick ugnen från kl: 15 tror jag hahahahaha.
Först middagen, makaronipudding, sen bakades det matbröd, sen blev det lite bullbak med:-)
Så nu funderar jag på hur jag ska få plats i frysen..........???????

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar