lördag 6 februari 2010

Takskottar dag...............

har det varit ute i stugan idag!! Men nu är det klart, bara sjöboden kvar!! Detta kort är av isrosor som var på fönstret inne i stugan, visst ser det läckert ut :-))
Nu är jag sååå trött i kroppen så jag vet inte vad hahahahha, men fick gratis träning idag och trots min rädsla för höjder klev jag upp på taket och skottade, så jag känner mig stolt mitt i allt det trötta!!
Men vet ni......inte ens benen skakade, det var inte så farligt som jag hade trott att vara där uppe på taket, så nu kanske jag har tagit bort lite av min rädsla:-))

Har glömt att tala om för er alla ute på bloggen att jag även startat en till blogg! En blogg om endast min passion i livet...............MAT hahahahahha
Ni hittar massa recept och tips på http://matstugan.blogspot.com
Om ni provar ett recept vill jag gärna att ni kommenterar vad ni tyckte under receptet, om det var gott, lättlagat, lätt att förstå receptet och om ni kanske lade till något som blev gott!!
Hoppas ni även kommer att titta till den och prova några recept:-)
Alla recept som kommer ut har jag själv lagat, kommer inte lägga ut recept jag aldrig lagat!
Om ni har önskemål eller annat vill jag veta även det :-))


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar