tisdag 9 februari 2010

Lack..........

var jag och skulle köpa till vardagsrumsbordet i går..........men det var ingen ide.....hade målat med fel färg så dom på färgbutiken sa att det inte kommer att fästa:-S
Så nu har jag kommit på att jag ska köpa en glasskiva och lägga på istället, för det skyddar ju ännu bättre än lack färg det hihihihihihi, men tänk så tok det kan bli när man bara tar den vita färgen man har och målar!!
Men bordet är så fint så jag vill inte hålla på och slipa om och måla om, det känns lite för överkurs för mig, så det blir den enkla utvägen glasskiva istället.

Hoppas ni alla har haft en bra kväll!!
Själv är jag hemma med en hostig son som sover såååå dåligt på nätterna, i går natt hade han växtvärk i benen till på köpet, så vi somnade om efter att ha varit uppe 3 timmar!!
Men i natt hoppas jag att vi får sova lite bättre.
Nu ska jag kika in på Facebook en sista sväng sen lägga mig och läsa Ljusets Rike:-)

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar