onsdag 24 februari 2010

Snö och strålande sol................

har vi i Hudiksvall idag.....kallgraderna håller i sig, men men, vi är bara i februari!! Det SKA vara snö och kallt nu:-) Satt och "lekte" med lite av mina kort igår. Detta kort och 5 st till fick åka via cyber rymden och bli framkallade, tänker sätta dom i en grupp tillsammans, vita eller svarta ramar är dock frågan???? Vad tycker ni läsare??

Tack Kicki för din kommentar i förra inlägget :-) Men man ska vara glad att man har årstider och sen är det ju så att allt blir vad man gör det till!!!!

Nu ska jag och sonen vila lite, har varit pulkaåkning för han i 3 timmar idag, så nu är vi lagomt trötta efter all friskluft:-))

Hoppas ni alla har en solig och vacker vinterdag!

Kram Kram

Veronica

1 kommentar:

  1. Du har så rätt - vi väljer själva vår inställning. Själv är jag varje snöig eller kall morgon tacksam för att jag har en bil att skotta fram, tacksam för att bilen startar och kan transportera mig till mitt arbete som jag också är tacksam att jag har!
    Och vi kommer att uppskatta våren mycket mer iår när vi fått längta efter den ordentligt.
    Ha det bra, Kicki
    (PS jag röstar på svarta enkla ramar/DS)

    SvaraRadera