söndag 30 oktober 2011

Liten uppdatering..............

kommer här. Jag har varit hemma med lilla A en hel vecka för att han var sjuk, jätte konstig sjuka...hosa och feber en hel vecka men ingen snuva......
Jag kommer att ha min sista praktik vecka nu v.44 men det blir att jag kommer tillbaka v.47 och gör den vecka jag tappade för vab. Man ska nämligen ha 100% s närvaro på vfu´n annars är den inte godkänd.
I går tappade lilla A sin allra första tand..... Vi satt och åt tacos och han säger:- Min tacos kissade på sig! (han hade nämligen hällt i allt ur tomat burken och det blir ju lite vatten i dessa som i alla vet) Efter en liten stund säger han Aj och pillar ut något ur munnen och säger att han bet på något hårt, det plingar när han tappar det på tallriken och jag ber att få det.
Han plockar upp det och lägger det i min hand och jag säger:- A du har just tappat din första tand!! Han släpper tacosen och säger att han inte kan äta mera....- Jag måste tala om för tjejerna!!! Rusar upp för trappan och får ett stort gensvar av tjejerna!!

Överlycklig kille kommer sedan ner morgonen efter och basunerar ut att han har fått en guldpeng av tandfen!!

I dag ska vi hela stora familjen åka till Stads hotellet i Hudiksvall och bli modellfotade!! Skoj skoj ska det bli, hoppas nu att vi får några fina kort på oss!!

Jag har även hört att det saknas inredning på min blogg och det ska jag försöka ändra på. Har legat lite på is allt sådant nu för det har varit ganska mycket med skolan!! Men C kjag lovar att jag ska gå dina önskemål till mötes så fort jag kan och så bra jag kan!!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar