måndag 15 augusti 2011

Regnar........

gör det som sjutton idag....både på snedden och bredden känns det som hahahaha, en mys dag inne med Lilla A får det bli.
I helgen har vi haft BF (barnfritt) Så vi har plockat och donat på som vanligt! Har kört madrass ut till stugan, där träffade jag min stuggranne Kajsa som jag inte träffat på 2 år och fick äntligen se hennes "mage" som nu snart är 2 år och heter Tage hahahaha.
På väg hem kollade vi efter lite kantareller och hör och häpna så hittade vi trattisar, gulingar och gulröd trumpetsvamp.....inga mängder, men det räckte till den mumsiga varma mackan på kvällen.
I går söndag var jag och plockade hallon på mors koloni igen, sen blev det hallonsyltskokning och en motorcykel tripp ut till Hölick och havet....mys mys......
En sväng på farmor och Farfars grav blev det med :-)

I dag blir det förhoppningsvis en tripp och snosa på bebis Robin.....min bästa vän fick sin son i onsdags och jag läääängtar såååå till att få kramas och snosa nacken på honom.....

Kram Kram
Veronica

1 kommentar: