torsdag 11 augusti 2011

Oj oj oj...........

här har det funnits massor att fixa och dona med, så tyvärr har bloggen fått vila lite, men nu ska jag nog vara tillbaka lite oftare hoppas jag:-)
Vi har flyttat goda vänner, plockat massa röda/svarta/vita vinbär som blivit saft och gele, plockat hallon som blivit sylt och en liten tripp till svamp skogen och en liten belöning i form av gula kantareller, fick så pass att vi fick ihop 2 mackor var iaf.
Hemma har vi rensat i källar´n och på logen, även inne har vi fixat och haft oss.
I går åkte vi på tippen med ett jättesläp skräp och ett till kommer det bli. Bytte säng och sängstomme gjorde vi med igår, spolade till och med av golvet i källar´n med slang, har haft stopp i avloppet och då ska det ju så klart in i källar´n. Men nu så....i dag börjar L sitt nya jobb, så det ska bli skoj att höra när han kommer hem.
Själv ska jag tvätta, för katten hade spytt i sängen i natt :-P, och sen blir det lite dammsugning och plockning och ett kok hallonsylt av hallonen jag och sonen plockade i går på mors koloni.
Stora S är i Turkiet med mor sin hon oh Stora J i Leksand sommarland med sin mor och Lilla A är just nu och i natt hon mormor, han hade "mormorsjuka" han hahahaha
Snart börjar min termin på högskolan igen, längtar så, ska bli så skoj att träffa klassen igen!!
Sommar kursen ska avslutas nästa fredag, men jag kommer inte att åka till Gävle då, känns inte som nödvändigt, och inte har jag uppsatsen klar heller, så jag ska försöka skriva på den med idag....men jag vill inte hahaha

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar