onsdag 13 juli 2011

Sommar, sommar, sommar............

är det verkligen....vilka underbara dagar det varit en tid nu....... Här hemma har det varit sol och poolbad för hela slanten. Inne har jag fått bort ALLA flyttkartonger och även hunnit städa uppe i alla tre barnens rum samt alla tre toaletter. Känner mig så nöjd så nöjd!! Plockade in av våra vackra pioneer i går när all städning var klart, va mysigt det är med levande blommor som doftar så ljuvligt.

Idag blir det skriva uppsats för mig innan Lilla A kommer hem från mormor, går ju en sommar kurs och där ska vi, som examination, skriva en A uppsats på forskningsnivå à 25 - 30 sidor......och jag har just i skrivandets stund kommit en halv sida ;-)


I grönsakslanden har det vuxit som bara den...det är så mysigt att gå ner och titta och plocka med sig sallad och kryddor upp och ställa sig och fixa middagen. I går kväll gjorde jag Cesadillas till mig och Sambon L. ( lägger mitt recept på matstugan.blogspot.com) i dag så vill man göra de goda snackset jag gjorde igår så kan man ju kika in där!!



Nu ska det skrivas uppsats och i morgon ska jag fixa ett kort på grönsakslandet, ett före och ett efter så man ser hur mycket det har vuxit!!



Kram Kram


Veronica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar