fredag 15 juli 2011

Gardinsömnad....................

till hall fönstren blev det idag..... tre av dessa smala fönster sitter i burspråk i hallen. Jag hade tre vackra gamla örngott som fick bli gardiner....så nöjd är jag...
Kommer bli ändå finare senare när det är vit målat runt fönstren.

Annars idag har det inte hänt mycket. I går var jag och Lilla A till ögonläkaren med hans ögon. Nu ska han ha lapp för det vänstra ögat á 5 timmar per dag i 2 månader för att träna upp det högra som är sämre. Kommer nog gå bra. Så i morse fick jag mysa i sängen med en pirat och kolla på somarlovsmorgon (som utspelar sig på en båt som heter "Hajen") och jo sörrnini....jag blev beordrad av Pirat A att gå på plankan och bli haj mat.....hahahaha skönt att han tar det på det viset iaf......

Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa nya tidningen "Lantliv" som kom i brevlådan igår!! Hoppas ni alla har en bra fredag, i kväll blir det mys i soffan med sambo L, inga barn hemma i helgen :-(

Kram Kram

Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar