måndag 16 maj 2011

Hannas dop.............

kan man vara sötare??? Så himla söt blev hon i muffinsmössan jag stickade åt henne i dop present. I dag har jag kört lite saker från min lägenhet, snart så ska det köras de stora tunga möblerna.....gruvar mig för städningen, den är ju sååååå fruktansvärt tråkig!! Men men, det är ju iaf skönt när det är gjort!!
I morgon ska ni få se kort på mina fina böcker jag fick i födelsedags present, var toppen böcker, trädgårdsbok, Per Morberg´s grill bok, en bok om scrappbooking och Mästerkockarnas recept bok.......

I morgon ska ni också få se lite utav trädgården som jag har "blivit" med, det blivande grönsakslandet och den blivande jordgubbsodlingen!!


Nu ska jag vänta på sambon som är på övning och kolla på "112- på liv och död"


Kram Kram


Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar