tisdag 14 maj 2013

Regnar........

gör det här i Hudik idag....
Började morgonen tidigt idag, kl:05.00 ringde klockan och jag gick till dagis och städade. Väl hemma igen blev det en välförkänt frukost, hade tänkt ta en proteindrink och träna egentligen, men jag var på tok för hungrig :-P
Så det bidde frukost sen plugg en stund. Tänkte träna efter lite plugg, men det bara tog emot, så jag gjorde 70 benböj och ca 10 min på crosstrainern innan kroppen sa stopp...å jag tog ju 2 pass igår, så det är ju inga problem. Tror det är för att jag klev upp så himla tidigt i morse, så det får bli en slappar dag i soffan, men datorn i knät och pluggandet på topp.....
Ne, nu ska jag gå och fixa lite lunch, ska försöka mig på Dash....någon som har koll på den "dieten"??


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar