tisdag 20 november 2012

Vardagsrummet............

håller på att få sig en uppsnyggning här hemma.
Vi har målat, så nu har vi ljust och fint, färgen kommer från Alcro och heter tofu.
 Jag hittade nya kuddar till vår nya soffa, som kommer i slutet av månaden, denna översta beställde jag 2 av.....
 även denna kudde ovan beställde jag 2 av.
(Båda kommer från ellos.se där jag även tagit bilden)
Sen den underbara soffan Chicago från Mio, kommer bli sååå fint, har även köpt nya gardiner från Dollarstore så det blir nytt och frächt.
Ska senare när det är klart visa er en före och en efter bild.

Den gamla blommiga bäddsoffan vi haft i vardagsrummet sålde jag idag, så ett bekymmer ur världen!
Var till min vän Mia och gav henne lite böcker igår(måndag) och köpte då en liten grå bäddsoffa av henne som Stora J ska få till sitt rum.

Annars är det slut klämmen på plugget före jul nu, så det är massor med plugg som ska fixas och trixas med.
Har även ett bryderi var jag lagt mitt minnes kort till kameran, det är bar helt bort...så på fredag ska jag upp på El-giganten och köpa ett nytt, kan ju inte ens använda kameran, måste ju ha minnes kort i!!

Sambo L är på Sandö och gör sin sista vecka på brandmannautbildningen, så jag är helt solo kvist här hemma, var så mysigt att få komma iväg till kompisen Katten och umgås idag. Lite loppis rundor, fika på stan och bara vara......behövde jag!!

Lite inrednings inspiration får man alltid hos henne, så det har jag med mig hem med!
Nu blir det slutet på "Vad blir det för mat" sen zappning mellan "Äntligen hemma" och "112-på liv och död"

Kram Kram
Veronica

1 kommentar:

  1. ska bli intressant och se hur det blir med allt det nya. Kram från modern

    SvaraRadera