onsdag 14 mars 2012

Tentor, växthus, trädgård.....

allt i ett och samma huvud just nu....ghaaaa!!!
Men men, i morgon gör jag 2 tentor, en i kemi 45 min lång och en i fysik 30 min lång......så håll alla tummar ni kan är ni snälla....
Nästa vecka har jag tenta i näringslära och veckan efter i teknik...så brist på göra har jag då inte.....

Just idag har jag lagt böckerna på sidan för att koncentrera mig på något skojigt, det blev att fundera på utformningen av växthuset.....kvadratiskt eller rektangulärt???
Någon som vill dela med sig av sina tankar??

Varför är ALLT annat roligare än att plugga till tentor för?????

Jag förstår inte hahahahahaha.
Ska försöka rita upp inuti växthusen hur jag tänkt, ett kvadratiskt och ett rektangulärt, så kan ni hjälpa mig välja sen...för jag har ärligt talat besluts ångest......

De skisser som ligger på trädgården fick jag kommentar av min mor att det var svårt att se siffrorna på, men det är inget problem alls, bara att klicka på bilderna så blir de stora och siffrorna går att se perfekt ;-)


Kram Kram
Veronica

1 kommentar:

  1. Så duktig du är med pluggandet. Skulle själv inte orka eller kunna koncentrera mej.

    Ska bli jättespännande med trädgårdsplanerna. Kanske det blir en trädgårdsvisning hos dej så småningom?

    Kram Åsa

    SvaraRadera