torsdag 9 februari 2012

Tomaterna................

är på gång här hemma.......nu längtar jag efter våren, trädgårdsmässan och mitt växthus och de nya sparris plantorna..............




I kväll ska jag börja med ritningen till växthuset, har ju legat lite på latsidan där ...hrmf....

Ska laga mat i vår nya fina djupa, stora och framförallt tok tunga förlovnings present av min mor, en jätte bra stekpanna/kastrull.
Av min far fick vi 1000:- så det använde vi till bio och middag ute.....en riktig myskväll hade vi jag och sambon .

I kväll blir det 1 timme combat och i morgon vilo dag, men en stav prommis får det allt bli. På lördag ska jag testa ett nytt pass på gymmet som heter Body Vive får se vad det är för skoj. 
På kvällen åker jag hem till goa vännen Katarina på knytis middag och lite party....ska bli så skoj !!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar