torsdag 19 januari 2012

Snö..........

har det kommit lite i natt.......

Ja, en liten uppdatering sen lördagen.......
Stora J var iväg och åkte slalom och har nu hela sitt vänstra ben i gips......go gummsan.....
Men hon mår bra, får plast gips idag, torsdag, så nu blir det lite lättare för henne!!
Min vecka som varit har innehållit träning och jobb....
Måndag jobb på I Ur & Skur sen ett underbart roligt och svettigt pass Body Attack på kvällen, tisdag jobb igen på I Ur & Skur, på kvällen blev det 30 min Cxworx och 1 timme Body Combat på det.
Onsdag var en vilodag, men jag var och fixade naglarna så de är fina igen sen åkt jag hem till     Stora J´s mor och höll Stora J sällskap en stund, måste ju skriva på gipset innan det tas bort med, viktigt det!!
 Köpte med mig en tidning och lite godis.....på fredag kommer hon hem till oss över helgen, så då blir det till att bädda ut bäddsoffan i vardagsrummet, för i trappen med kryckor vill vi INTE ha henne hahaha.

Annars är allt bra här hemma, i kväll ett pass Body Combat igen och betygt i natrkursen kom idag och den är godkänd och allt annat arbete till kulturmöten II är klar, så nu är jag "ledig" till tisdag morgon :-)


Trevlig helg

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar