lördag 10 december 2011

Dikesgranar..............

och dikestallar har jag pyntat huset med idag...........................
En liten gran fick hamna i tallriks hyllan i köket................................





nästa lilla gran fick hålla tomten i hallen sällskap.....................
i vardagsrummet fick en gammal brandhink från
Paradiset agera vas till en vacker tall............











en liten liten tall fick bo i en av mina strutar............................


den allra största av dikestallarna fick hamna i en rostig trasig hink jag hittade i skogen på prommisen, visst blev det fint och välkomnande på bron alltid..............
och som grädde på moset så fick jag på min lilla skogs prommis idag ta min mössa som svampkorg......så nu blir det färska "trattisar" på hemma pizzan i kväll.........


Kram Kram
Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar