onsdag 1 juni 2011

Onsdag...........

och ny månad............lilla A ska sova hos mormor i natt så jag och sambon L ska försöka fixa lite ute i trädgården med grönsakslandet...men men L har ju jour med, så han får vara beredd hahahaha.

I dag har det inte hänt så mycket faktiskt, handlat present åt pappsen som fyller år den 4de och varit på bibblan och lånat barnböcker eftersom jag har ett arbete genom skolan att göra som ska baseras på en barnbok. Har även hunnit med att läsa dessa 5 böcker jag lånade så jo, okej...lite har jag ju iaf fått gjort :-)

Har även varit nere i det blivande grönsakslandet och mätt in pallkragar och så, så nu ska det bli ordning på torpet hoppas jag. Har gått och letat min fiberduk med hela dan, men ne, jag har lagt den på det där braiga stället så jag inte ens själv minns var det var någonstans....suck....vet du???? hahahahaha ;-)


Ne, nu ska jag ta mig ut mot jorden och mina salladsfrön jag.....



Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar