torsdag 4 november 2010

Plugg, plugg och.................

åter plugg har det varit ett tag nu!! Denna vecka har Lilla A haft sitt första höstlov så vi har haft det lite mys. Från måndag till tisdag sov han hos mormor och hade det mys. Jag var på cul med studiegruppen hela dagen. På onsdag åkte vi till buspalatset och var där i 3 timmar och lekte. På onsdags kvällen åkte vi ut till morfar och fick pannkaks middag!!
Idag har jag kollat över och kompletterat två uppgifter och skickat in dom till betygssättning.
Affe har lekt med sitt lego hela dagen. Jag har ringt och pratat med min handledare på VFU´n så i morgon ska hon ringa upp så jag ska få en tid då vi ska ses och ett schema för min praktik tid.
Just nu har Lilla A grannpojken på besök och dom sitter och tittar på tecknade Batman!!

I morgon ska Lilla A åka till sin far, så jag ska plugga hela helgen så jag får undan lite uppgifter och inte har en massa kvar att fixa v 47 och v 48 då jag kommer ha fullt upp med VFU`n!!

Kram Kram

Veronica

1 kommentar: